fredag 19. oktober 2012

drøym

Alle har en drøm. Min er å bli statsminister i Norge. Blir jeg statsminister skal man ikke ha lekser på skolen. Man trenger ikke betale tretti kroner for å ta bussen tjue minutt. Hvis jeg blir statsminister skal alle elever lære supervanskelig matte og bli genier alle sammen. Utenom noen spesielt utvalgte som skal få drittjobbene som bossmann og kloakkrenser.

Jeg har en drøm til, nemlig å bli bedre enn Cecilie Leganger i mål, men det er et teit ønske fordi det er nærmest en umulig oppgave. MEN DET ER LOV Å DRØMME.

Når jeg blir gammel nok vil jeg bygge meg et topp moderne hus, dette er drømmehuset mitt



Jeg har lyst å reise jorden rundt. Besøke apekattene i jungelen, der de hører hjemme, lære å spise med pinner i Kina, lære å surfe på Hawaii, mate kenguruer i Australia og kose med pingviner på Antarktis.
Alle drømmer kan ikke bli oppfylt, men en drøm som blir oppfylt i næreste fremtid er at jeg skal ha fiskekaker til middag idag.

fiskekaker <3<3<3<3<3<3


Hopp og hei, leverpostei!

1 kommentar:

  1. Med de måla der kommer du aldri til å bli statsminister.

    SvarSlett